نظر ۶ بازیکن پرسپولیس درباره داربی


سیدصالحی علت تساوی در داربی تنها اتفاق بوده است. قسمت این بود که بازی مساوی شود، انشاالله بتوانیم دربازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم. تمام بازیکنان زحمت کشیدند اما متاسفانه باز هم بازی مساوی شد. فکر می‌کنم رفتار تماشاگران نسبت به بازی‌های گذشته بسیاربهتر بود.در این مسابقه من نه تشویق شدم و نه فحش شنیدم که از این بابت راضی هستم. بازی خوبی بود، ما مسابقه را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما داربی است و حساسیت‌های خاص خود را دارد. ***

سیدصالحی
علت تساوی در داربی تنها اتفاق بوده است. قسمت این بود که بازی مساوی شود، انشاالله بتوانیم دربازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم. تمام بازیکنان زحمت کشیدند اما متاسفانه باز هم بازی مساوی شد. فکر می‌کنم رفتار تماشاگران نسبت به بازی‌های گذشته بسیاربهتر بود.در این مسابقه من نه تشویق شدم و نه فحش شنیدم که از این بابت راضی هستم. بازی خوبی بود، ما مسابقه را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما داربی است و حساسیت‌های خاص خود را دارد.
***

رضا حقیقی
نیمه اول چیزی خاصی نداشت و 45 دقیقه دور هم بودیم. نیمه دوم بهتر بودیم چند حمله ما داشتیم و چند حمله حریف اما این داربی مانند داربی‌های دیگر جهان کیفیت نداشت ترس از داربی باعث شد نتیجه خوبی کسب نشود. درباره درگیری با آندو تیموریانهم باید بگویم چیز خاصی نبود، خوش و بش کردیم و اتفاقی که افتاد از روی عمد نبود.
***
پیام صادقیان
بازی خوبی از آب درنیامد. هر دو تیم در نیمه اول بازی محتاطانه‌ای انجام دادند اما در نیمه دوم نسبتا بازی بهتری انجام شد و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانستند به گل برسند. در مورد اینکه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدم بگویم که همه بچه‌ها تلاش کردند تا من هم توانستم خوب بازی کنم.‌ چه چیزی باید در مورد داوری بگویم؟ حرفی در این باره ندارم. جای استوک آقایان از شانه تا کمرم وجود دارد. به هر حال فوتبال است و زدن وجود دارد.
***
محمدرضا خلعتبری
برای برد آمده بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد. من در بازی‌های حساس‌تر از این هم حضور داشتم و این مسابقه حساسیت زیادی برایم نداشت اما تماشاگران همیشه این مسابقه را با استرس پیگیری می‌کنند. در یک صحنه با نکونام برخورد داشتم که به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه نکونام را اخراج کند وقتی هم به فغانی اعتراض کردم گفت که صحنه را ندیدم که انشاالله ندیده باشد. درباره بازیکن اخلاق هم خب بازیکن اخلاق را کارشناسان انتخاب می‌کنند و حتما نظرشان روی نکونام بوده است.
***
محمد نوری
بازیکنان دو تیم احساسی و احتیاطی بازی کردند و بازی چنگی به دل نزد. تماشاچیان هم با فشار روی بازیکنان بر استرس بازی افزودند، این همه بازیکن نامدار در زمین بودند و جو سنگینی در بازی بود. تماشاگران حق دارند از نتیجه ناراحت باشند. تمام بازیکنان دو تیم دنبال این بودند تا نبازند البته از دقیقه 60 به بعد بازی بهتر شد اما شاهد دیدار سرد و بی‌روحی بودیم. اگر ما ببازیم شما جواب تماشاگران را می‌دهید؟ تماشاگران پرسپولیس حاضر هستند داربی را مساوی کنند و نبازند و جام هم نگیرند. هیچکس دوست نداشت بازی مساوی شود اما این اتفاق افتاد.
***
جلال حسینی
حساسیت بازی باعث می‌شود بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند در طول هفته بازی را آنقدر حساس کردند این اتفاق افتاد. به شما حق می‌دهم درست می‌گویید بازیکنان خوب کار نکردند و بازی زیبا نبود. دایی در طول این یک هفته می‌گفت فقط بازی را ببرید اگر زرنگ بودید می‌توانستیم بازی را ببریم اما فوتبال هم همین است. متاسفانه بازی با این نتیجه به پایان رسید حساسیت بسیار زیاد است. هواداران و بازیکنان حساسیت زیادی دارند اما مسئولان که کار خود را می‌کنند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 16 شهريور 1392